با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن یادگیری الکترونیکی ایران
بررسی تاثیر چندرسانه ای آموزشی در یادگیری واژگان انگلیسی

سوسن عارضی؛ بهمن سعیدپور؛ محمدرضا سرمدی؛ بهمن زندی

دوره 1، شماره 3 ، بهمن 1397، ، صفحه 49-58

چکیده
  مطالعه حاضر با هدف بررسی تاثیر چندرسانه ای آموزشی بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی دانشجویان انجام شد. این مطالعه از نظر هدف کاربردی و در شیوه و روش اجرا جزء مطالعات تجربی است. در این پژوهش از طرح چهارگروهی سولومون با پیش آزمون و پس آزمون و گروه کنترل استفاده شد. جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نورکرمانشاه ...  بیشتر